En trött sådan

Ni anar inte hur trött jag är.. Har hjälpt till hela dagen med att fälla träd och imorgon ska vi dra ut dom från skogen plus att åka hem från morfar.. Kommer vara helt död imorgon men de känns skönt att kunna hjälpa till. De är ju trist att åka hem men behövs vilas upp inför skolan börjar igen.. Juste har glömt att blogg om att jag är här hehe.. 
 
Men de var att jag överraskade mamma när hon kom. Hon visste alltså inte att jag jag var här så hon sa "vad fan gör du här?!" Och sen började alla skratta för att jag sa innan att hon skulle säga sååå. Men hon blev nöjd att jag är här vilket är tur haha...
 


Min bästa vän här! Om man inte vill bli uppäten..
 



+ Sofia och jag tog också lite kort idag så ska lägga över dom på datorn imorgon bloggar alltså från mobilen! Sjukt smidigt om man är slö haha de är precis vad jag är just nu! 
Vardag | |
Upp