Skola om 14

 
Ursäkta men skolan börjar om 14 dagar jag vill ha mitt sommarlov nu. Och det innebär värme och sol och inte molnigt och regn.
En till sak som är sjukt är att jag börjar nian om 14 dagar, det känns som om jag ska börja åttan men nej.
Jag har 4 år kvar i skolan det är så lite hoppas på att tiden flyger iväg.
Jag blir stressad över att vad jag ska välja för linje men jag tror de kommer bli nåt med socialtarbete för att jag älskar just nu att umgås med människor. Men ni får ju följa med på vad jag ska välja och om jag hittar det jag vill. Är det bara jag som hatar frågorna som kommer nu om vad ska du gå för linje och så. Hatar att jag inte vet men ändå känns det skönt på nåt vänster.
 
Vardag | |
#1 - - Helen:

Vännen, välj det som känns rätt just nu. Tänk så här, om du börjar på en utbildning som inte känns rätt, kan du alltid byta i framtiden! Stor kram från faster (som är utbildad studie- & yrkesvägledare)

Upp